Kaota kaalu koolitused

Teadlik ja tervislik kaalu langetamine!

KAOTA KAALU KOOLITUSED 17.04, 01.05, 15.05, 29.05 ja 12.06
Eesmärk: Koolitusel osaleja õpib tegema tervislikumaid toiduvalikuid ning planeerima oma menüüd kaalulangetamise eesmärgil. Õpetame sööma ja menüüd koostama nii, et saavutatud kaalulangus jääks ka püsima.

Kus: Kursus toimub Tallinnas aadressil Pirita tee 26C-33 Tervisekooli ruumides.

Millal: Koolitused toimuvad üle nädala kolmapäeva õhtuti kokku viiel korral kell 17.30-19.30. Koolituste toimumise kuupäevad: 17.04, 01.05, 15.05, 29.05 ja 12.06.

Hind: Ühe koolituse tasu on 25 eurot, kõigi viie koolituse eest korraga tasudes kokku 110 eurot.

Koolituse läbiviijaks on HIIE JÄRVA. Hiie on toitumisterapeut ja tervisnõustaja toitumise alal, tal on kokanduse eriala baasharidus. Hiiel on pikaaegne kogemus kaaluklientide nõustamisel ning iseenda kaalu langetamisel.

Registreerimine: hiie@sidrunmeliss.ee 

Koolituste sisu

Õppepäev: Kuidas alustada kaalulangetamise ja tervislike eluviisidega (17.04)
Kuidas alustada elumuutust tervislikkuse suunas? Missugused muutused toidulaual ja külmkapis ette võtta? Kuidas pere muutustesse kaasata?Esimesed sammud kaalulangetamise teel: individuaalsete eesmärkide seadmine ja nädala toitumiskava läbivaatamine.

Õppematerjal: Soovitatavad ja ebasoovitavad toiduvalikud, tervisliku toitumise reeglid, kaalulangetamiseks valmistumine, 1 nädala näidismenüü.

Praktiline tegevus: Valmistame koos ühe kaalulangetajale sobiliku eine: valge kala paneeritud kikerhernejahu ja seesamiseemnetega, lisandiks valmistame köögiviljariisi ning tar-tar kastme.

Õppepäev: Kaalulangetajale sobilikud toitude kogused (01.05)
Räägime putrude valmistamisest huvitavamal, tervislikumal ning kaalusõbralikumal viisil. Teemaks on ka toiduainete GI ja GK, GK-dieet kui kaalulangetav tervislik toitumine. Räägime, kuidas GK arvestamise põhimõtet praktikasse rakendada. Õpime salatiõli valimist ning räägime, mida võiks salatile lisaks tarbida, et toitumine oleks tasakaalus.

Õppematerjal: Kaalulangetamise juhised koos hommiku-, lõuna- ja õhtusöökide ning vahepalade näidetega. Uue nädala näidismenüü.

Praktiline tegevus: Valmistame koos ühe kaalulangetajale sobiva maitsva ja toeka salati ubade, kinoa ja pähklitega, kastmeks ürdiõli.

Õppepäev: Kaalulangetaja vahepalad (15.05)
Räägime erinevatest kaalusõbralikest vahepaladest. Arutame, millist leiba süüa, ning räägime leibadesse peidetud suhkrutest. Jagan nippe, kuidas meie toidulaual ära kasutada kevadel tärkavat vitamiiniderikast umbrohtu. Räägime ka sellest, kuidas on kõige lihtsam idandada ning millised idud on kõige sobivamad.

Õppematerjal: Smuutid, määrded, idandamine ja võrsete kasvatamine. Vahepalade näited.

Praktiline tegevus: Valmistame koos maitsva ja lihtsalt valmiva hernemäärde ning tervisliku ja maitsva karulaugupesto, mida naudime krõbeleivaga.

Õppepäev: Kaalusõbralikud magustajad, kaal ja emotsioonid (29.05)
Kuidas tervislikult ja kaalusõbralikult maiustada? Nipid küpsetamiseks – missuguseid magustajaid kasutada. Kuidas arvestada tervislikku toidukogust?

Õppematerjal: Magustajate GI ja GK. Kaal ja emotsioonid. Kaalusõbralikud magustoiduretseptid.

Praktiline tegevus: Valmistame paar tervislikku ja kaalusõbralikku maiustust, nagu külmutatud jogurt marjadega ja kookosjahust küpsised. Sealjuures õpime kaalulangetajale sobilikku tarbimiskogust hindama.

Õppepäev: Kasulikud rasvad (12.06)
Räägime sellest, kuidas tarvitada liha ja muid loomseid toiduaineid tervislikkuse piirides. Teeme juttu ka tervislikumatest grillimisviisidest. Jagan nippe, kuidas suvel oma teekonda tervislikumate eluviiside poole jätkata ning saavutatud kaalulangust säilitada või kaalu edasi langetada.

Õppematerjal: Rasvade tarbimissoovitused. Rasvade/õlide kuumakindlus. Kastmed. Erinevatest jahudest valmistatud toitude retseptid.

Praktiline tegevus: Valmistame koos ühe kergema köögiviljapiruka riisi- ja toortatrajahust põhjal, selle kõrvale aga maitsva ürdimajoneesi.



Tagasi