Blogi

Kuidas valida probiootikumi?

2020-10-13T13:39:21+00:00

Termin „probiootikum“ tuleb kreekakeelsest sõnast, mille otsene tähendus on „Elu jaoks“. Maailma Terviseorganisatsioon WHO definitsiooni kohaselt on need „elusorganismid, mis adekvaatsetes kogustes manustatuna toovad kasu peremeesorganismi tervisele“. Kuidas aga probiootikumi valida?

Kuidas valida probiootikumi?2020-10-13T13:39:21+00:00

UUS! Kodukokkajate klubi 24.09.2020

2020-09-15T11:01:01+00:00

Sellisel praegusel parajalt rõskel ja tasakesi jahedamapoolseks kiskuval ajal on just paras õhtuti suppi keeta ning end sellega soojendada. Toitumisterapeut ja elamuskoolitaja Triin Muiste kutsub osalema kodukokkajate klubi kogunemistele MyItaly Toidustuudiosse, kus on sul võimalus uurida järele kõik suppide kohta.

UUS! Kodukokkajate klubi 24.09.20202020-09-15T11:01:01+00:00

Viie köögivilja väljakutse alustab!

2020-09-15T10:42:15+00:00

Viie köögivilja väljakutse on 21 päeva kestev seiklus, kus sa õpid tundma erinevaid köögivilju ning valmistama neist imepäraseid ja maitsvaid toite. Iga päev ootab sind mõni põnev ülesanne, aga kursuse jooksul saad ka kasulikke nippe, põnevaid retsepte ning teadmisi. Läbiviija toitumisterapeut Triin Muiste.

Viie köögivilja väljakutse alustab!2020-09-15T10:42:15+00:00

Kevadine ETTA videoloengute sari

2020-08-27T06:15:45+00:00

Meie kevadine videoloengute sari koosneb 6 videoloengust. ETTA toitumisterapeudid räägivad magneesiumist ja kaltsiumist aga ka rauast meie toidus ja toidulisandites. Samuti saad teada, kas sööd liiga palju suhkrut ning kuidas tasakaalustada oma veresuhkrut läbi tervisliku toitumise. Jutuks tuleb ka migreen ja toitumine ning kuidas päriselt süüa nii, et iga päev tarbiksid 5 peotäit köögivilju.

Kevadine ETTA videoloengute sari2020-08-27T06:15:45+00:00

Süsivesikute tarbimise seos tervisega

2020-08-27T06:16:01+00:00

Kuigi süsivesikud on hädavajalikud, ollakse tänapäeval veendunud, et nende liigne tarbimine – eriti rafineeritud süsivesikutega liialdamine – on paljude haiguste (eeskätt 2. tüüpi diabeet ja südameveresoonkonnahaigused) ning enneaegse vananemise üheks tähtsamaks soodustajaks. Oluline on hoida veresuhkru tase õigesti toitudes normaalsena ning mitte tarbida liigselt süsivesikuid.

Süsivesikute tarbimise seos tervisega2020-08-27T06:16:01+00:00

Suhkur ja ajutegevus

2020-08-27T06:16:05+00:00

Meie keha ihaleb süsivesikuid ja seda põhjusega - kõige kiiremini saab keha rakkude jaoks vajalikku energiat kätte just süsivesikutest glükoosi näol. Kuna glükoosivarusid ei jätku väga pikaks ajaks, oleme loodud iga natukese aja tagant midagi sööma. Ja kui meie toit sisaldab süsivesikuid, saab keha toimetamise jaoks ka kiirelt vajaliku energia kätte.

Suhkur ja ajutegevus2020-08-27T06:16:05+00:00

Kuidas ennast viiruste eest kaitsta

2020-08-27T06:16:09+00:00

Parim kaitse (viirus)infektsioonide ära hoidmiseks on küll hügieen, aga selle kõrval on arvatud, et haigustele vastuvõtlikkus sõltub teatud määral ka toitainetest, mida toiduga saame. Pole olemas kahjuks ühtegi imetoitu, mille tarbimine meid tervena hoiaks. Siiski on paljud toitained seotud immuunsüsteemi normaalse toimimisega. Immuunsüsteemi optimaalne toimimine kaitseb meid erineva raskusastmega infektsioonide korral.

Kuidas ennast viiruste eest kaitsta2020-08-27T06:16:09+00:00

C vitamiini tarbimise kasud ja võimalikud kahjud

2020-08-27T06:16:14+00:00

C-vitamiin on väga kasulik ja meile hädavajalik ühend. Tegemist on vesilahustuva vitamiiniga, mida kehas ei ladustata, mistõttu peame seda iga päev toiduga saama. Inimese organism kahjuks ise C-vitamiini ei tooda, selle päevane vajadus on aga 100 mg. Vajadus võib olla kõrgem teatud elustiili puhul, näiteks suitsetamine ja sportimine. Et toiduvalik piisavalt C-vitamiini annaks, vajame päevas 400-500 g köögivilju ning 200-400 g puuvilju.

C vitamiini tarbimise kasud ja võimalikud kahjud2020-08-27T06:16:14+00:00
Load More Posts
Go to Top